Tuesday, April 20, 2010

Liberul arbitru

„Dar cel mai important dar al lui Dumnezeu este liberul arbitru de care trebuie sa se bucure omul si pe care nimeni nu are dreptul sa il violeze. [...] De aceea nu-mi exersam niciodata puterea vointei asupra altor persoane, desi ar fi fost atat de simplu sa le rezolv problemele daca i-as fi facut sa se comporte conform vointei mele. Responsabilitatea actiunilor lor ar fi fost insa a mea, caci eu as fi fost aceea care le rezolva problemele, nu ei. I-as fi impiedicat de asemenea sa treaca anumite examene. Fiecare om are datoria sa-si rezolve singur problemele, caci numai astfel pot fi acumulate experiente, numai astfel poate fi dezvoltata forta vointei si numai astfel poate fi largit orizontul cunoasterii.”

Mi-a placut atat de mult acest citat ! Merita sa il citesti o data si inca o data si inca o data ... Si tot mai gasesti idei , fatete noi in el.

No comments:

Post a Comment